איך למצוא רעיונות לסרטונים שיווקיים?

סדנת כתיבת תסריט לסרטון וידאו

הידעתם?
וידאו מגביר את הסיכוי לרכישה ב 85% יותר מתוכן אחר.
סרטון וידאו מעביר את הצופה חוויה ומספר את הסיפור שלכם.
מומלץ להכין סרטוני מידע שנותנים ערך ולא לספר את קורות החיים שלכם.

אז מאיפה מביאים רעיונות לסרטונים?
אשתף אתכם בכמה טיפים מתוך סדנת כתיבת תסריט שלי: 😉

1. חשבו על סדרות וחלקו אותם לתתי נושאים כך שכל נושא הוא סרטון.
למשל: מישהי שעוסקת בתזונה יכולה לשתף במתכונים קלים ובריאים עד 5 מרכיבים (זה הנושא הגדול) ואז לחלק כל מתכון לסרטון.
או למשל קוסמטיקאית, יכולה לעשות סדרת סרטונים בנושא "המוצרים הכי טובים לעור הפנים שלך" ולהכין מראש סרטון קצר לכל מוצר. כך אתם גם מכינים מראש סדרה של סרטונים קצרים וגם לקהל שלכם יש למה לצפות. (כמובן לא לשכוח בסוף הסרטון לציין שיעקבו לסרטונים הבאים)

2. הציגו בעיה ופתרון הקשורים בתחום שלכם. (מה הלקוחות שלכם כל הזמן שואלים אתכם?)
יש להציג את הבעיה בקצרה ולתת פתרונות בצורה ממוקדת. מומלץ לשלב דוגמאות.

3. הציגו מקרה של סיפור הצלחה – לקוח שעבר אצלכם תהליך, או רכש מוצר ואיך זה השפיע עליו, במה זה תרם לו. אנשים אוהבים לשמוע על סיפורי הצלחה זה נותן אמינות למוצר/שירות שלכם.

4. סיימו את הסרטון בהנעה לפעולה כלשהי (אחרת פיספסתם את כל המטרה של הסרטון)
הנעה לפעולה יכולה להיות בסגנון: "השאירו פה הודעה אם אהבתם", "כנסו לאתר שלי לעוד פרטים", "ספרו לי על מקרה שלכם…", "שתפו לחברים".
כמובן להניע לפעולה אחת שהכי מתאימה לכם ולגוון בכל סרטון.

אם הסרטון מיועד לרשתות החברתיות ולקהל שעדיין לא מכיר אתכם,
מומלץ להכין סרטונים באורך של דקה עד דקה וחצי לבניית קהילה.

אחרי שכתבתם מה נושא הסרטון וצילמתם בצורה נכונה (תוכלו לקרוא כאן טיפים לצילום)
תערכו את הסרטון בצורה קלילה (לא צריך להיות עורכי וידאו בשביל זה),
הוסיפו את הלוגו שלכם בעריכת הסרטון, מוזיקת רקע לאווירה במידת הצורך וכותרות להנעה לפעולה.

בסדנת רעיונות לסרטונים וכתיבת תסריט מנצח, מקבלים שפע של רעיונות לסרטונים שיווקיים, מבינים את הכוח של תרגול בקבוצה, לומדים איך בקלות אפשר לשכפל רעיונות ולהגיע בצ'יק למעל 140(!!!) רעיונות לסרטונים ואיך לכתוב תסריט וידאו שעובד.

.

סדנה לכתיבת תסריט וידאו

לקבלת פרטים על הסדנה הקרובה, שלחו הודעה כאן.
או כתבו לי פה למטה בתגובות.