טיפים באיפור לאירועים

פוסט מארח! 🙂
הזמנתי את ליאורה יפת – מעצבת שיער ומאפרת, שתכתוב לכן כמה טיפים מעולמה כדי שתיראו יפות וזוהרות לקראת האירוע הבא שלכן. מוכנות?

3 טיפים חשובים באיפור לאירוע שכל אחת צריכה לדעת

כולנו תמיד רוצות להתלבש ולהתאפר באופן שהכי יחמיא לנו. זה מתחיל בשלב מאוד מוקדם כילדות, עובר לגיל ההתבגרות וממשיך גם לחיים המבוגרים. המודעות ליופי ואסתטיקה מתחילה כבר בגיל מאוד צעיר, ותמיד נשאף להראות במיטבנו.

הטריק באיפור הוא להסתיר את הפגמים הקיימים בעור ולהבליט את היתרונות שלו בעזרת איפור שמתאים במדויק לגווני העור, העיניים והשפתיים.

קבלי 3 טיפים שיעזרו לך להתאפר טוב יותר לקראת אירוע:

1. נקי את ספוגיות האיפור שלך כדי למנוע סתימה של נקבוביות העור ופיזור אחיד של האיפור.
את לא חייבת להשתמש במוצרים יוקרתיים שמנקים את הספוגית או מברשת האיפור, את יכולה פשוט להשתמש בסבון כלים, לסחוט בחוזקה אחרי השטיפה ולייבש היטב את הספוגית באוויר הפתוח.
אחרי שהן נקיות, מרטיבים את הספוגיות עם מעט מים ומשתמשים בהן כרגיל.

2. אל תוותרי על שלב קרם הלחות לפני האיפור.
חשוב לשים קרם לחות המתאים לסוג העור שלך – למי שיש עור שמן או נטייה להזיע, מומלץ להשתמש בקרם לחות על בסיס מים, ללא שמן. למי שיש עור יבש, השתמשי בקרם לחות עשיר אך הימנעי משמנים שיכולים לסתום את הנקבוביות.
לא לשכוח ללחח את הצוואר ולמרוח עליו גם את המייק אפ כדי לטשטש את הגבולות בין הפנים לצוואר.

3. רוצה שפתיים בשרניות?
קחי ליפסטיק בגוון דומה אך בטון אחד בהיר יותר מהגוון בו את רוצה להשתמש ומרחי אותו במרכז השפתיים כך שבקצוות השפתיים יהיה גוון כהה יותר ובמרכזן גוון מעט בהיר.
טשטשי בקווי החיבור את הגוונים.

קצת על הכותבת: ליאורה יפת – מעצבת שיער ומאפרת מתמחה באיפור מקצועי לכל מאורע חשוב ובהתאם למבנה הפנים המדויק שלך. בין אם מדובר בחתונה, אירוע בעבודה או בר/בת מצווה, את צריכה להגיע אליו עם מראה מושלם.

👄

לפרטים: 050-2113230

פייסבוק: ליאורה – שיער ואיפור מקצועי

אינסטגרם: liora_makeup_hair

מוזמנים לכתוב לי בתגובות אם אהבתם את הפוסט 🙂

רוצים להתעדכן כשעולה פוסט חדש?

להרשמה לניוזלטר שלנו – לחצו פה